Δευτέρα, 27 Ιανουαρίου 2014

Πλεκτές θήκες κινητού!

Μιας και δεν είχα ιδέα από πλέξιμο, αποφάσισα να δοκιμάσω την τύχη μου! Αφού πρώτα παρακολούθησα τα "επιμορφωτικά σεμινάρια" της αγαπημένης μου μανούλας, έμαθα τα βασικά και ξεκίνησα σιγά σιγά τους πειραματισμούς. Στην αρχή πέρα από λουλούδια και αλυσίδες δεν ήξερα και δεν μπορούσα να κάνω τίποτα άλλο! Να 'ναι καλά το youtube και μερικά σχέδια της μαμάς που με έβγαλαν από τα μαύρα μου μεσάνυχτα! Μετά από ένα μήνα εξάσκησης, νομίζω ότι είμαι σε καλό δρόμο!! Προς το παρόν έχω φτιάξει δυο θήκες για το κινητό μου (και ένα κάρο λουλούδια που κάθονται και με κοιτάζουν, αλλά δεν πειράζει!)...Δείτε!!



Το έχω πάρει ζεστά το θέμα πάντως, προσπαθώ να μάθω περισσότερα και οφείλω να πω πως είναι ένα τέλειο χόμπυ και με έχει ενθουσιάσει!!

Υ.Γ. αν και πολύυυυ καθυστερημένη, εύχομαι σε όλους και όλες καλή και δημιουργική χρονιά, γεμάτη χαμόγελα και όμορφες στιγμές!!!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: