Σάββατο, 20 Ιουνίου 2015

Ρομαντικές μολυβοθήκες με decoupage

Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!

Σήμερα ξυπνήσαμε με πολύ ρομαντική διάθεση και κέφι και πιάσαμε δουλειά από νωρίς!

Δύο ροζουλιές μολυβοθήκες (από κουτιά καφέ που τελείωσε...) σε ρομαντικό στυλ με βοηθούν πλέον να κρατώ οργανωμένο το γραφείο μου και να μη χάνω τα στυλό και τα μολύβια μου!







Τα κουτιά από καφέ ή ροφήματα σοκολάτας, αν βαφτούν με ακρυλικά χρώματα και διακοσμηθούν με decoupage, μάς δίνουν αυτό το αποτέλεσμα! Γι'αυτό, μην τα πετάτε! Αξιοποιείστε τα για αποθήκευση διαφόρων αντικειμένων!


5 σχόλια:

Evangelia Vlassopoulou είπε...

είναι πανέμορφες και οι 2. έτσικάνω και εγώ , τα κρατάω και τα ντύνω!!!!! καλό σκ!!!!

DESPINA P είπε...

Πολύ όμορφε, έχω φτιάξει κι εγώ μερικές με τον ίδιο τρόπο!

Sophie είπε...

Πολύ όμορφες μολυβοθήκες!!!Υπέροχες και σαν δωράκια Ιωάννα!!!Καλή σου μέρα!!!

Uouo Uo είπε...


thank you

سعودي اوتو

Katrina είπε...

Πολύ ομορφες Ιωάννα!!!!!!!Καλο βραδυ!!!!